.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در گفتگو با شمال نيوز ؛
اظهارات يوسفيان و نيكنام درباره استیضاح وزیر مازندراني
دستور كار استيضاح اعلام شد و در حال حاضر نظر نمايندگان قابل پيش بيني نيست و بايد ديد در روزهاي آينده مذاكرات نماينده گان به چه سر انجامي خواهد رسيد.
اظهارات يوسفيان و نيكنام درباره استیضاح وزیر مازندراني

شمال نیوز: در روزهاي كه مجلس درگير رسيدگي به بودجه كل كشور است انتصاب سعيد مرتضوي به سمت رییس سازمان تامین اجتماعی کشور از سوي برخي نمايندگان به چالش كشيده شد و در اين راستا طرح استيضاي وزير كار تعاون و رفاه اجتماعي مجلس كليد خورد .
طبق برنامه مشخص شده قرار بر روز سه شنبه اين هفته جلسه استيضاح شيخ الاسلام بود كه در راهروهاي مجلس شنيده شده است به روز يكشنبه هفته آينده موكول شده است.
در همین راستا خبرنگار شمال نيوز نظر دو تن از نمايندگان فعلی مازندران در مجلس شوراي اسلامي را در این خصوص جویا شده که در ادامه آورده می شود.
نيكنام نماينده مردم تنكابن رامسر و عباس آباد در مورد استيضاح وزير كار و تعاون و رفاه اجتماعي به خبرنگار شمال نیوز گفت:استيضاح وزير به طور حتم انجام خواهد شد و با توجه به توضيحاتي كه وزير نسبت به انتصاب مرتضوي خواهد داد نمايندگان راي خود را اعلام خواهند كرد.فعلا شرايط به گونه اي است كه فقط طراحان استيضاح مشخص هستند و ديگر موافقين و مخالفين استيضاح اعلام نظر شفافی نكردند.
وی در ادامه از استعفاي احتمالي مرتضوي نيز گفت و اعلام داشت: شايد مرتضوي از سمت خود استعفا دهد و به علت اينكه دادستان كل كشور از باز بودن پرونده وي خبر داده موضوع استعفا نیز جدي تر دنبال شود.
اين نماينده عنوان كرد كه هيچ نماينده مجلسي به دنبال محكوم كردن و محاكمه كردن شخصي نيست و احتمال ابقاي وزير نيز محتمل خواهد بود.
خبرنگار شمال نيوز پس از گفتگو با نيكنام به سراغ يوسفيان نماينده آمل رفت كه وي در مورد استيضاح وزير گفت:دستور كار استيضاح اعلام شد و در حال حاضر نظر نمايندگان قابل پيش بيني نيست و بايد ديد در روزهاي آينده مذاكرات نماينده گان به چه سر انجامي خواهد رسيد.
شمال نيوز-نظر ديگر نمايند گان شمالی را در روزهاي آينده منتشر خواهد نمود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.